Leta i den här bloggen

onsdag 16 mars 2011

Våren är hääääär... Traaalllallllalalaaaaa!

Mmmmm... Idag har jag sovit som en gris nu på dagen. Var ute och joggade på morgonen i den skööööna solen och kom hem och frös som faaaan. Åt frulle, drack te och åkte iväg och spinnade.
Nu på kvällen var det ett pump pass, core och dance inbokat men jag stensomnade när jag kom hem så det var bara att hoppa det.
Har ju sagt att jag ska träna en timme om dagen och allt annat än bonus och jag håller på det. Kroppen ville sova och då får den det.
Nu börjar magen vilja ha mat.. Sov mig igenom mellanmålet, inte alls bra men men.. Det får bli ett kvällsmål istället.
Det blir de gooooda goooooda biffarna ikväll med potatis och sallad. Och kanske lite fetaost till..
Och så Biggest Loser till det.
Göttigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar