Leta i den här bloggen

söndag 6 mars 2011

Söndag dag 4..

Helgen är över och så oxå dag 4. Och jag har syndat.... Med lite jordnötter.. Men men inget vin eller några sötsaker. Och då bakade söta Mattias en brownie m mandlar och hackad choklad till preeshiftet. Och till detta åt alla (utom jag) glass. Jag satt med en kopp rött te och en grape.
Maten idag bestod av en proteindrink innan joggen, sen gröt med psylliumfrön och keso, heta laxspett m quinoa allad, sen en prot m jordgubbaroch till sist en matig omelett.
Det står i boken att tränar man mycket och inte blir mätt ska man lägga till på portionerna och nu när jag ligger här och ögonen rinner för att jag är så trött så är jag hungrig.

Men seriöst, ville verkligen skriva ett långt och kul inlägg men orkar inte. Har lite bilder att lägga in men det får bli imorgon..

Natti, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar