Leta i den här bloggen

torsdag 10 mars 2011

Ett STORT minus på vågen!!

Idag är en braaaaaaa dag!!! Ställde mig på vågen. Och var inte alls entusiastisk eftersom den är den det som får mig att tappa lust och ork till att försöka bli mindre. Men idag.. Idag log den mot mig och visade.... Håll i hatten 2.7 kg miuns!!! Fatta! Jag är såååå glad. Denna veckan med mat släpandes till och från jobbet och handla och laga. Allt är sååååå värt det.
Andréas sa igår att jag hade blivit mindre och min sötaste älskling Tomas hade med sig en present till mig igår. En världens största påse med frukt och keso och grejjer. Fan vad söt han är. Jag blev gaaaaalet glad! Han hade köpt mango och den var så god, det riktigt knullade i munnen! ( förlåt uttrycket men det är det bästa för känslan)

Det fanns mellanmåls keso, melon, äpplen, apelsiner, bananer, passionsfrukt, ananas keso och paprika keso, rostad majs som jag gissar inte ska vara med i dieten, torkade bär.. Han hade verkligen tänk till och det betyder så mycket. Min älskling..

Frukosten idag var himmelsk! Pannkakor a la Iso. Lägger ut bilder och recept senare.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar