Leta i den här bloggen

onsdag 23 mars 2011

Spinningskor!


Det är onsdag morgon och fåglarna kvittrar utanför fönstret. Mmmmm..
Jag älskar det! Och att det är varmt ute. Idag står det cardio på schemat. Löpning och spinning och imorgon kommer min "last chance workout!". Det är ju vägning imorgon..
Jag är lite nojjig över det eftersom jag inte har så bra relation med vågen när det går bra och när den inte visar vad jag vill så skiter jag i allt och det blir en massa plus. Så imorgon är det bara att hålla tummarna.

Igår köpte jag kärlek.. Jag vet inte om ni har försökt men att få tag i spinningskor i Nike är ganska hopplöst men hittade ett par på tradera som jag budade på. Och vann!!! De är sååååå fina! Hittade ingen större bild men det kommer när kärleken har kommit hem.

Nu måste jag åka och träna. Fettet ska brinna och svetten ska rinna!
Ha en greeeeeeeaaaaaat day!!

2 kommentarer:

  1. Kära nån, detta är postat 01.11?!?! Inte tränar du mitt i natten? Blir trött bara av att tänka på det. =)

    SvaraRadera
  2. Hmmm nej då jag tränar inte mitt i natten. Måste vara nåt fel på klockan här. Haha!

    SvaraRadera