Leta i den här bloggen

söndag 13 mars 2011

En produktiv dag!

Idag har jag varit väldans duktig om jag får säga det själv. Eftersom jag vill få en bra viktnedgång nästa vecka oxå har jag lagat mat idag. Köttfärsbiffar, de som är ovan. De ska serveras med sallad och potatis.


Bonusgrytan, en fisk och grönsaksgryta.

Orientalisk linssoppa med kyckling

Kyckling med rödcurry

Och Grekiska köttbullar med grönsallad och fetaost.

Hur bra är jag inte?? Hahaha! Nu finns det inga hinder för maten denna veckan iaf. Imorgon blir det gröt till frulle och på tis, de goa goa pannkakorna med keso. Jag vet att jag skulle lägga upp bilder och recept men jag glömde nog att ta kort för jag hittar inget.. Men det får bli på tis.
Ska printa ner recepten på det jag gjorde idag men just nu pallar jag inte..
Det får räcka med all mat.

Nu ligger jag och funderar på om man skulle lyxa till det med lite popcorn.. Jo det är ju inte iso men sååååå gott. Det får nog bli lite söndags mys i väntan på mannen.
Kram kram

2 kommentarer:

  1. så hurtigt av dig. Laga åt mig mef ;) skulle också behöva göra så :P

    SvaraRadera
  2. Hade du bara bott lite närmare så hade jag kommit över med en matlåda eller två..
    Haha!

    SvaraRadera