Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Sköna måndag..

Efter helgens födelsedagar och all tårta (som jag inte skulle äta) så är det gött att det är måndag och rutiner igen. Och att jag är ledig och kan vila upp mig.
Har sovit som en gris hela dagen. Visserligen så vaknade jag av mig själv ganska tidigt, mellan 7 och 8 och åt frulle men sen somnade jag och fan vad jag sov.
Nu är maten i magen och jag försöker verkligen vakna men det är ganska jobbigt.

I helgen hade vi 2 som fyllde år på jobbet. Såååå god tårta. Och jag höll mig inte ifrån dem. Jag gjorde ett tappert försök igår med det gick åt helvete. Haha!
Men som tur är har jag tränat bra så jag hoppas att det inte ska göra nåt..
Jag gick ju ändå ner 1.5 en röd vecka..

Nu är det dax att ladda batterierna och hitta platsen som tycker det är sååååå skönt att träna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar