Leta i den här bloggen

onsdag 2 mars 2011

Då var den här..

Då var den här, motivationen! Jag gick i stockholm och handlade lite och så helt plötsligt så infann den sig. Jag har nu köpt Isodieten kokboken och imorgon kör jag igång. Det kommer ju inte bli några helt felfria 8 veckor eftersom det kommer en melodifestivals final och säkert en massa annat men jag ska ta en dag i taget och göra just den så bra som möjligt.
Imorgon börjar jag med en frukost på havregrynsgröt m äpple och psylliumfrön och mini mjölk (eller om jag byter ut den mot keso eftersom det blir lättare på tåget) och 5% ost.
Lunchen bestämmer jag på tåget. Jag kommer ju ha tid till det..

Idag blev det ingen träning. Jag tog med mig sakerna men banken tog sån tid att jag inte hann. Så det fick bli shopping med tung väska istället.
Så får det ju bli en invägning imorgon då.. Inget att se farm emot men men ska man gå ner i vikt är det ju bra att veta vart man står. Eller?

Nu ska jag pussa lite på den söte snickaren.. Mmmmmm... Natti, l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar