Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Min måndag


Då var måndagen över och är på väg in i tisdagen. Träningen idag blev ca 40 min löpning, 55 min spinning, 55 min street dance och så avslutade jag med ett göööööött body combat pass på 55 min.
På streeten var det en nybörjare som ställde sig längst fram och i vanliga fall brukar jag gilla det för annars så lär man sig inte. Men denna bruden.. Heeeelt seriöst. Jag är så trött på brudar som inte ser sina begränsningar. I tis var det två idioter på yogan som pratade sig igenom passet. Eller ja viskade och gjorde typ inga övningar. De hade lika bra kunnat gå därifrån. Och hon idag. Hon var inte på samma pass som mig. De andra deltagarna blev nog ganska irri på mig för att jag inte höll min placering men det gick inte med de jävla stolpskottet framför mig.

Jag tror tom han som hade passet blev irri på henne för hon flyttade inte på sig när han backade heller. Jag förstår att man inte kan dansen eller att det tar längre tid att lära men man får ju iaf flytta sig med resten. Eller inse att man inte klarar av det och gå.
Jag gillade inte Zumba så jag gick därifrån.
Hur lätt som helst.

Det var gött och få göra av med en massa energi på combaten efter för då var jag väldans irri.. Nåt som gjorde mig glad är mina nya, rosa träningsbyxor och min nya rosa vattenflaska. Om man inte går ut och festar får man ha kul med andra saker och nya träningskläder är en fetisch jag har och som jag har begränsat men när det är 40% rea på ett par rosa byxor då är de mina..

Maten:

Pannkakor m mosad banan och keso
Bonusgrytan
Proteindrink
Orientalisk soppa
Vindruvor och en pannkaka

Träning:

Ca 40 min löpning
55 min spinning
55 min street
55 min combat


Jag har redan kirrat frullen, pankisar. Träningen blir löpning och pump än så länge..
Kram och god natt, L



P.s Sa jag att det var Annika Sjöö från let´s dance som ledde combaten? Fan vilket krut paket den lilla är!! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar