Leta i den här bloggen

tisdag 1 mars 2011

På tåget till Johan!

Då sitter man på tåget till min dejt. Min Johan.. Min söta Johan..
Så det blir inget dietande än. Har fan ingen som helst motivtion till att ta bort en massa götta ur maten. Jo jag vet att det är det jag måste göra men det är inge kul.
Jag ska jobba på att hitta mat motivationen precis som jag TVINGADE fram träningen och så blir det nog bra.
Om allt går som det ska så börjar jag redan på tor och fram tills dess ska jag försöka att inte tänka så mycket på det. Eller jag ska tänka men det ska bara vara positiva tankar. Har letat efter kokboken till Isodieten men hittar den inte.. Kanske finns nån stans i hufvudstaden. om jag har tur.

Kom att tänka på en helt annan sak när jag packade. Man säger ju att man väljer män som är som sin far, så jag "hittar" män som är beroende av saker. Och då menar jag ohälsosamt beroende, typ som Stefan som knarkade, Daniel som var spelberoende. Och om jag då skulle få barn med en sån då får ju de oxå en far som är som min vilket betyder att de väljer en partner som är som både min och deras far.
Är det nån som är med?

Så för att bryta den trenden borde jag hitta en totalt motsatt, få ett barn med han, även om jag inte vill leva med honom men bara för att bryta det dåliga mönstret.
Tro nu inte att jag är heeelt tappad bakom en vagn, jag svamlar mest, eller tänker högt om man nu kan göra det på en blogg.

Det som startade denna tanke gången var att jag pratade med en man på nätet som frågade om min far och mina tidigare pojkvänner.

Idag sov jag som en gris och tänkte inte träna på morgonen om man kan kalla kl 11 för morgon men sov så länge att jag inte kunde avboka så det var bara att ta sig i kragen och åka och pumpa. Har inte varit helt 100 heller, haft en förkylning som varken vill bryta ut eller försvinna kan vara därför jag är lite trött. Men det blev iaf 55 min pump och 45 min löpning. Det är jag nöjd med eftersom jag inte ville göra nåt av det. Haha!
Imorgon blir det träning i Stockholm. Om jag hittar.. Haha! Måste ha en ny Ipod oxå. Min är ju på sista versen. Han är lite trött och känner nog inte för att spela så mycket som han gör nu.

Hmmm tar en paus och skriver mer sen om jag kommer på når spännande att skriva om.. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar