Leta i den här bloggen

söndag 27 februari 2011

Min sönda!


Idag har jag varit på Göteborgs Horse Show. Fan vad bra det var! Sverige tog guld i sista hoppningen och jag grät som en fjårtis. Haha!
Malin Bayard- Jonsson avtackade sin häst och då grät jag oxå.. Är nog lite väl blödig.

Innan scandinavium så spinnande jag lite. Hon som hade passet är en sån favvo som inte har så många pass så jag var verklige tvungen att gå. Och jag blev inte besviken. Sen gjorde jag nåt pinigt.. Jag berättade för henne att jag hade skippat några timmar på GHS för att få träna för henne. Kände att det måste ju vara lite kul att få veta att man är poppis. Hoppas hon tog det så och inte trodde att jag smörade för henne.. Ja det var pinigt och kanske lite smörigt men jag menade väl.

Nåt som inte var kul med klassen var att jag inte kom upp i puls. Jag maxade på 89%. Brukar komma upp i 95-96% och på de riktigt bra dagarna 99% och nu 89.. Kanske är kroppen lite trött. I vilket fall så struntade jag i joggen jag funderade på i början. Men imorgon är det löpning igen. Längtar lite efter det då jag gjort en jävligt bra spellista..

Så håller jag ju på att formatera om mitt tänkande till Isodieten. 8 veckor utan godis och vin.. Buhuuuuuu! Men kan det få mig att bli av med de jääävla fettet så visst! Annars får jag börja leta efter bra bantningspiller..

Nej men sova kanske...

1 kommentar:

  1. Gryymt snygg blogg! Du kommer nå dina mål det vet jag, du har det GOet i dig ;). Hejar på dig tjejen!!

    SvaraRadera