Leta i den här bloggen

tisdag 22 februari 2011

Tisdag, den sista i februari..


Den sista tisdagen alltså.
Träningen idag blev 90 min löpning på bandet och 55 min pump.
Förra vecka så skrev jag nåt om att jag skulle vara nöjd med en timme per dag så idag är jag suuuuper nöjd! Haha!
Och 3 mål mat blev det minsann. Jag känner mig ganska duktig, om jag bara hade varit bättre på vattnet hade allt varit perfa. Ligger väl efter med en halv liter typ.

Till kvällsmål testade jag den nya keson, mellanmåls keso. Det var intressant.. Kommer absolut att äta den fler ggr men jag måste nog vänja mig vid den. Har ätit den med ananas och passion och den med äpple/päron så mycket nu att jag är van vid de söta.. Och denna är absolut INTE söt.

Imorgon ska jag pröva den andra..

Maten:

Gröt m linfrö och keso
Lite nötter
Pyttipanna m rödbetor och sallad
Några småkakor, hrmmm
Ceasarsallad m tomat, gurka, lök
Keso mellanmål

Motionen:

55 min löpning
55 min pump
35 min löpning


Nu undrar jag hur jag lägger en bild här nere.. Får fan inte till det..
Kanske sova lite..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar