Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Godmorgon..

God morgon och välkommen till tisdagen!
Igår startade jag veckan med 2h på bandet. Ca 14oo kcal förbrännda, det är 200 mindre än vad jag ska äta/ dag.
Maten blev Bonusgrytan till lunch, jääävlar vad mätt man blev på den. Och det höll i sig huuuuur länge som helst. Till middag åt jag köttfärsbiffar, potatis och sallad. Mmmmmmm... Galet gott!
När jag kom hem kirrade jag frullen till idag, pannkakor, bild kommer senare..
De är hur goda som helst och smakar typ som "vanliga", "mammas" pankisar. Känner mig sjukt nöjd över min bedrift.

Nu ligger jag i sängen, ska jobba lunch kl 8 men är i startblocket för en liten joggrunda innan.. Det är inte så lockande eftersom det fortfarande är ganska mörkt ute och jag ska ju träna järnet ikväll. Typ 3 timmar.

Kram kram så hörs vi senare, L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar