Leta i den här bloggen

torsdag 10 mars 2011

En väldans bra dag..


Idag har det varit en bra dag. Vaknade visserligen galet tidigt och kunde inte somna om. Men som tur va var jag ledig och kunde bara softa, inte tvinga mig att försöka sova utan kollade lite tv och hade det göttigt.
Tvättade på morgonen, sov lite mer, tränade för Andréas först. Han har satt ihop ett galet bra spinn pass och benen är heeelt möra efter. Sen bar det av till Landala för nya combaten med Cie. Helvete vad jag svettades och det krävdes inte mycket för att jag skulle glömma hur trött jag var och bara köra på..
Sen kom jag hem, lagade den goda soppan till middag, diskade, bäddade rent och nu ligger jag här. Trött, mätt och kan nästan inte fatta att jag tappat nästan 3 kg på en vecka..
Kommer nog att väga mig imorgon med bara för att kolla om det verkligen stämmer. Hahahaha!

Men nu är John Blund här och kramar mig. Tänkte ta spikmattan hem till honom för att slappna av kroppen lite.. Så vi hörs imorgon. Då är det de goa, goa pannkakorna till frulle tror jag minsann.. Och sen det nya pump passet.

Kram och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar