Leta i den här bloggen

fredag 25 mars 2011

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men freda e änndå den dagen som känns bäst..

Helt seriöst, igår var jag så trött att jag somnade ifrån allt. Tur att jag borstade tänderna iaf.
När jag vaknade, av mig själv vid 7 stod allt på, lampan var tänd, klockan var inte ställd. Haha! Då är man ganska trött..
Gårdagen bjöd på 1.40 min löpning och 55 min SatsPowerStep. Jääävlar vad tråkig musik det var på de passet. Men jag tog mig igenom det och det kändes bra.
Vågen står still denna veckan men det gör inget. Har en sån bra viktnedgång ändå.
Nu ska jag försöka ta mig till Valhalla och förbränna lite mer. Har ingen som helst lust men den som ska bli fin(are) måste lida pin. Haha!

Maten igår;

Pankisar m keso
Proteindrink
Potatissallad m fläskfilé
Proteindrink
Banan
Quinoa m rostbiff och avokado
Några mandlar


Träningen;

Löpning 1h 40 min
SatsPowerStep


Är verkligen inte alls sugen på att träna idag. Vill bara somna om och slappa lite men det är inte det som gör en bikini fin på mig. Ska bara ta och sudda bort alla ursäkter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar