Leta i den här bloggen

tisdag 15 mars 2011

Tisdags rapporten!

Jäääävlar vilken lång dag detta har varit. Började jobba kl 8 och då hade jag redan ätit frulle hemma. Sen jobba lunch, kom hem, sov en timme, åkte och tränade.. Spinning, Sats Energy och yoga. Åt mat och nu ligger jag som en levande död och måste snart sova.

Jag måste ju säga att det är galet gött att ha all mat klar och redo att värma när man kommer hem.
Igår vet jag inte om jag sa det men 2h löpning resulterade i ca 1400 kcal minus och idag har jag väl inte kommit upp i de summorna men iaf en tusing har jag svettats bort. Och det är jag def nöjd med.

Så denna vecka är jag redan uppe i 5h träning och efter imorgon.. Haha det vågar jag inte ens tänka på.

Maten idag:

Pannkakor med keso
Proteindrink, nötter
Grekiska köttbullar med linser
Orientalisk linssoppa med kyckling
Vindruvor, te
Kanske en proteindrink till..

Träning:

Spinning
Sats Energy
Yoga



Och nu är det natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar