Leta i den här bloggen

måndag 7 mars 2011

Vååååååren!



Jag var ute och sprang igår innan jobbet. Kolla vad underbart!! Solen värmer. Molnen är lätta. Det är vindstilla. Mmmmmm...
När jag var på hemväg hade jag solen i ansiktet och gick. Bara för att få känna den sköna, uppiggande känslan.
Så det som skulle bli en lugn jogg blev jogg/löpning/pw. Huuuuuur gött som helst. Det var en gaaalet skön start på dagen.

Sprang igenom Haga och hittade lite söta klänningar. Inget som jag kanske skulle ha men de var söta..
Jag har inte riktigt kommit på hur man får bilderna som man vill här. Nån som vet???
Måste man lägga in de man vill ha när man börjar skriva för jag fattar inte hur jag lägger in dem annars. Så jag får dem rätt.
Nu vill jag egentligen lägga in en bild på maten jag åt igår men får helt enkelt skriva ett nytt inlägg.. Haha! Jag får nog ta och kolla lite närmare på detta..

Nu vankas det träning och jobb! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar