Leta i den här bloggen

lördag 26 mars 2011

Lördag..

Idag känns det lite bättre.. Eller än så länge väldans mycket bättre. Jag visste ju egentligen hur det skulle gå och får därför skylla mig själv. Har man blivit sårad av en man en ggn och det tatt slut så är det inte konstigt om det händer igen. Nu är det väl inte så långt gånget men han gör ont i hjärtat och verkar faktiskt inte så intresserad av att laga det som är trasigt och som skaver.

Har hunnit med att träna 4h idag. 2h jogg, pump och spinning. Skulle inte jogga men vaknade och solen sken såååå gött och jag kunde inte hålla mig inne.
Nu ska jag iväg och jobba några timmar. Pussen och kramen

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår lite bättre. Kom ihåg att det är deras förlust när de inte förstår att de missar en bra tjej. Klart man är mer rädd att råka ut för det igen om man blivit bränd en gång.

    Kram kram

    SvaraRadera