Leta i den här bloggen

fredag 21 september 2012

Vad heter tidernas största bluff? - Västtrafik!!

Jag hade en ganska göttig dag. Med betoning på HADE!
Vaknade runt 05.00 och var i spinningsalen 6.45 för ett skönt 45 min pass. Efter träningen bjöds det på frulle och sen åkte jag hem och sov i två timmar.
Sen iväg igen för ytterligare 45 min spinning med Therese nr 2. På de passet var även Anna och Cie. Stressade till jobbet bara för att få reda på att jag började 15 och inte 13.
Men men det gjorde inget då jag hann äta i lugn och ro och kunde åka och hämta mitt körkort som jag hade tappat på en buss.

Sen fick vi att göra som vanligt. Det är fredag..
Middagen blev fil och flingor och en macka och så gick jag i tid till bussen för jag pallade inte stressa.
Och här mina vänner, förstördes en alldeles helt bra dag.
Jag väntade på bussen. Den kom, den lös upp hållplatsen, den åkte förbi mig och föraren log åt mig och ryckte på axlarna.
Gahhhhh!!!! Jävla fitthorkukpungbrotts as!!!
Jag är så trött på Västtrafik att jag döööööör!
Man betalar för en tjänst. Dvs, ta mig hem.
Från A till B.
Jag tar hållplatsen som är närmast mig för i min värld så tränar jag så pass mycket att jag behöver ingen vardagsmotion.
Så, jag ska ta bussen hem. Det är nära och bra och jag slipper gå in på Avenyn. Eller kanske inte.

För detta är andra ggn det händer.
Fast förra ggn så såg inte chaffören mig. Det gjorde han idag.
Och de aset log åt mig!!
Jag är inte intresserad av att gå till Valand för att ta vagnen, även om det bara tar 10 min att gå. Jag står hela dagarna/kvällarna.
Just nu så hatar jag Västtrafik så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och så pratar de om att höja biljettpriset!!! Varför då??
Om de inte tänker ta mig hem, varför ska jag då betala??
Ett jävla bluff företag är vad den skiten är!!

Nu måste jag lugna ner mig och sova lite.. Det är en dag i morgon oxå..
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar