Leta i den här bloggen

torsdag 27 september 2012

Hjärnan spelar mig ett spratt!!

Det är torsdag och träningen blev en 55a spinning 6.45 imorses. Åkte hem efter och somnade som en gris.
Nu ska jag åka och jobba men först en sväng förbi en rehab butik och kolla en foamroller till knät.
Kan vara bra att ha en hemma så har jag inga ursäkter att inte rulla.
Har slarvat med all rehab och det är inte smart alls men det är ju sååååååå tråkigt!!

Träffade Johan igår. Han sov här och vi låg och pratade lite. Det kändes lite bättre och jag är lite gladare men så vet jag ju hur det kan bli.
Jag håller mig ganska mycket i bakgrunden för att inte synas eller höras för att om man inte finns så gör saker inte lika ont.

Det konstiga är att just nu ser jag inte ens mina framgångar.
Jag ser bara stor och klumpig ut. Är inte det konstigt?
Att bara för att hjärnan inte är så glad ska den ta ut det på kroppen som har kämpat för att komma så här långt.
Det är väl inte kroppens fel att jag inte har ett liv??
Så jag ser en sak men säger till hjärnan att vi ser fel och att vi inte är så stora längre.
Nu är det dax..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar