Leta i den här bloggen

söndag 30 september 2012

40 dagar kvar!!!

Dagens första träning är avklarad. 55 min spinning med Emma. Gahhh vad hon dödade oss.
Det var jag och P-A och så en kille som jag har spinnat med hela veckan men som jag inte vet vad han heter, vi satt längst fram.
Det var svettigt, det var jobbigt och det var en jääävla massa intervaller.
1.5 min intervall och sen 30 sek vila. Detta ggr 10.
Sen tog hon och pressade ut det sista i en 10 min lång låt med oförberedda intervaller. Fartlek my as! Visst det var fart men ingen lek!

Men det var ett asgött pass. Första ggn jag körde för henne gillade jag henne inte alls men så sa P-A att han gillade henne så hon fick en till chans och fetlevererade.
Nu kommer hon bli ett stående pass på söndagsmornar.

Sen har jag gått runt på stan. Var ju tvungen att inhandla LeMarc's nya skiva, En doft av skymning och den är som balsam för mina öron och för min själ.
En liten kamera inhandlades oxå. Pallar inte släpa med mig min systemkamera och den på telefonen är ju ingen hit..
Och två kokböcker av en av mina drömmän. Per Moberg.. Gahhhh vad het han är!
Hur kan man vara så snygg??Så sexig? Jag dör lite när jag ser honom.
Mmmmmm....

Nu tänkte jag samla lite energi och se om jag pallar ta mig iväg och köra lite combat och sen yoga.
Saknar att yoga för Caroline. Så hmm ja kanske det..

Idag har jag 40 dagar kvar på min nyktra och sockerfria utmaning.
Fatta att det har gått 60 dagar!!!! Heeeeelt galet.
Hur firar vi detta då?? Lite läkerol kanske?
Haha! Eller ett par nya tränings byxor? Linne? Sportbh?
Ja nåt sånt får det bli.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar