Leta i den här bloggen

torsdag 20 september 2012

50 dagar har gått, 50 dagar kvar!

Ligger i sängen och laddar inför dagens tredje träningspass.
Spinning med bästa Andréas.
Igår när jag körde lunchpasset för/med vet inte vad det heter när han är inst och jag bara hänger med.. Iaf så efter passet så pratade vi lite om mina 100 dagar utan socker och alkohol och en deltagare som jag inte kommer ihåg namnet på nu frågade om man inte går ner väldans mycket då.
Jo sa jag.
Ja då kommer du ju att försvinna för du har ju inte så mycket att ta av, sa han.
FATTA!!! Han sa det om MIG!!
Trodde aldrig att jag skulle få höra det.
Och han är gay oxå så ni som tror att han raggade och bara ville vara snäll, nehepp!
Jag är alltså ganska liten nu...
Känns konstigt. För jag ser mig inte så men känner ju att jag blir mindre och mindre hela tiden.
Jag känner det nog mer än jag ser det.
För Therese sa idag att jag blir mindre..
Det finns en som jag vill ska se mig för jag vet att han är ärlig och vi kämpar mot samma mål och jag tror nog mest på honom för han har sett mig större och mindre..

Igår blev det bara ett pass.. Sen låg jag i sängen och lyssnade på Mozart och sov större delen av dagen. Var sjukt trött och jag tror att min kropp behövde sömnen.
Låg sovklar i sängen innan tolv igår och var utvilad till 05.00.
Satt på spinningcykeln 06.45 och körde jääääärnet.
Sen hem och åt frulle och tvättade lite och så till Landala och pump med Lina. Lillasyster var med och det var askul.
Nu laddar jag för ett pass med Andréas och sen får vi se vad kvällen bjur på.
Idag har jag kommit till 50 dagar i min utmaning och nu är det bara hemåt. Nu tar vi hem detta.
Imorgon är det 49 dagar.

Jag har snart kroppen i mina drömmar. Jag håller på att bli smal.
Heeeeeelt galet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar