Leta i den här bloggen

söndag 9 september 2012

Jag vill, jag ska och en massa OM..

Klockan är jättemycket.. Eller jättelite det beror på hur man ser det.
Jag var uppe tidigt och har tränat ganska mycket och jobbat ännu mer.
Kom hem och skulle bara kolla på ett avsnitt av SYTYCD och fastnade sen på you tube och kollade en massa bra dansklipp. Vad jag vill börja dansa igen..
Har så mycket i mig som vill ut. Som jag vill skriva. Berätta. Beskriva.
Jag vill rättfärdiga så mycket men just nu orkar jag inte..

För en vecka sen träffade jag världens vackraste själar på en ö i Stockholms skärgård.
För nästan ett dygn sen spinnade jag ett av de bästa passen ever.
För en timme sen kollade jag mig i spegeln och insåg att jag faktiskt kommit ganska långt i kampen mot kilona.
För två dygn sen pratade jag med en vän som jag inte pratar med så ofta och han fick mig att känna mig speciell. Inte bara i hans värld utan i ganska mångas..
För sju timmar sen blev jag addad i en bild på Fb och jag gillade den.
För två och ett halvt dygn sen satt jag i soffan och grät och kände mig ensam. Det gör jag fortfarande men inte lika.
För två månader sen kunde jag springa.. Morgonlöpa. 
Om två månader hoppas jag kunna göra det igen.
För ett år sen skulle jag vara på målvikt till jul.
Detta året är jag i mål till jul. Eller ja de målet jag har just nu.
Och om ett år har jag överbevisat alla som säger att jag inte har en kroppstyp som ska vara smal!

Om 10 min sover jag.. Natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar