Leta i den här bloggen

onsdag 26 september 2012

Positiv energi!!

Hmmm nu håller detta på att bli en jävla klagomur. Inte alls vad jag vill.
Visst mår jag bättre av att skriva av mig men nån måtta får det väl vara??

Så jag ska verkligen försöka se det positivt och bli av med det onda.
Idag sov jag lite länge tyvärr men så vaknade jag 4.30 så jag tror att kroppen behövde sömnen mer är spinningen 7.15. Även om det är lite tråkigt att jag missade Moas pass..
Jag får ju förbränna lite mer innan spinningen med Andréas bara.

Snart är det dax att lägga in en högre växel.
Lite mer struktur i maten och bättre på mellanmålen och VATTNET.
Vad jag är dåligt på att dricka vatten.

Sen ska jag köra Fitnessfighten den sista månaden för att verkligen suga ut det sista och då kan jag looova att det kommer bli gnäll.
Men men.
Så för att få mig att ta tid till att reflektera kommer det blir daglig matrapport och träningsrapport. Ev oxå att jag räknar kcal det får jag suga lite på..

Jag är ganska glad egentligen. Det är bara när jag märker hur mycket man missar för att man inte dricker som jag blir ledsen. Hur mycket jag inte blir medbjuden på.
Och egentligen. De som faktiskt betyder nåt är ju de jag träffar när jag gör det jag älskar.
Så är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar