Leta i den här bloggen

fredag 14 september 2012

God natt..

Det är natt och snart dax att sova.
Kroppen är trött och jag är trött och det gör ont lite överallt..
Imorgon är det lördag och det blir nog till att lyxa till det med lite fruktsallad. Mmmm.. Med ananas keso. Me löööv..
Men först spinning ggr två tror jag nog att det får bli. Och innan dess sova.
Klockan är inte så mycket men inget i mig vill vara vaken. Inte en atom. Inte en cell.

Imorgon är det 4 inst som jag gillar som har klass samtidigt. Är inte det slöseri med bra inst??
Hur ska man kunna ta vilodagar när det är nåt bra varje dag??
Så blir jag utsliten tänker jag skylla allt på SATS Göteborg. Tycker de borde införa minst en extra dag i veckan. Så man hinner med.
Både att träna mer och vila.

Nej men nu så... Spikmattan ska ta mig till drömmarnas land så ses vi om några timmar.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar