Leta i den här bloggen

måndag 10 september 2012

Luftning av tankar..

Det tog inte lång tid förrän jag åter igen fick höra att jag inte tillhör gruppen som "kan", "ska" vara smal.
Tydligen har jag det inte i generna.
Det kanske jag inte har. Kanske får jobba lite hårdare, lite mer men har man det i huvudet kommer man jävligt långt.
Det som är ännu roligare är de som jämför sig med mig och min storlek i kläder och säger att vi har samma.
Hmmmm ja kanske det men är man kortare så kan man inte väga lika mycket.. Enkel matematik.

Nu börjar folk se att det händer saker igen och då kommer kommentarer om vad jag får och inte får äta. Hur jag gör och om jag gör rätt.

Då hmmmmar vi igen. Ja nåt rätt gör jag ju eftersom jag blir mindre.
Äsch. Nu spinnar jag lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar