Leta i den här bloggen

torsdag 6 september 2012

God morgon tor den 6e sep!

Det är tidig morgon och jag tänkte spinna lite.
Frullen är nere och kaffet är på väg. Klockan är 5.47.
Igår var jag gaaaaalet trött.
På väg från spinningen kl 12 somnade jag på bussen.
Sov hela dagen fram tills det var dax för dagens andra träningspass, kom hem och åt och halvsov i soffan.
Tror det har med lördagen att göra eller så är det för att det håller på att bli mörkt.

Men men.. Tänkte på en sak på bröllopet.. Jag är inte fet längre. Jag var inte i närheten störst där. Och just den kollen gör jag alltid. Var jag än är och vad jag än gör.
Det sitter i. När jag var yngre och större och gick ut kunde jag gå ett varv för att kolla om jag var störst och var jag det var det jobbigt men om inte så kunde jag slappna av lite mer.
Och så var det där.
Men jag såg ganska fort, på mig själv att jag är inte fet. Eller på bra dagar ser jag det men på de sämre är jag fet som en gris haha!

Men det var en skön känsla.
Nu startar vi denna dagen. Let´s kick it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar