Leta i den här bloggen

onsdag 12 september 2012

Hörde jag Onsdag?

Jo men då var de morgon.
Kaffet är varmt och det blir kvarg, banan och vatten melon innan jag åker och spinnar lite.
Tänkte först somna om. Bara för att jag kan.
Men sen så kollade jag Paolo Robertos morgon tweet och då finns det inte några alternativ.
Så det blir jag och så en häärlig 45a med Moa till att börja med.
Lite mer förbränning och sen frulle.
Mmmm..
Och då kanske jag kan berätta om mina 6 skööna min jag sprang igår.
Kroppen kändes lätt och jag vet ju att den vill springa.

Sen så strulade det med betalningen till Gbg-varvet. Både med mitt kort och med att kunna bet. Men har man väärldens bästa mamma så har man.
Mitt under service på jobbet får man: Nu är du betalad och anmäld.

Ibland undrar man vad man ska med en pappa till när man har en så underbar mor..
Där hade vi tur.

Nej men då kör vi då! Gooood morgon hääärliga Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar