Leta i den här bloggen

söndag 16 september 2012

Blaj...

Veckan är äntligen över och den har gått i ett rasande tempo!
Har sjukt mycket jag vill skriva om, som att deltagarna på morgonens spinningpass var heeeelt förtvivlade över att det inte var minusgrader i salen idag och de tvingades svettas lite. Jag som älskar att svettas. Och att det är en 24 timmars spinning snart till förmån för rosa bandet. Vilka ska med och cykla och hur länge ska vi hojja?
Ska jag anta utmaningen som börjar imorgon?
En kollega blev pappa idag till en liten tös och en annan blev singel. Mer vet jag inte.
Varför när man blir irri på kids säger väldans många; ja men så säger alla som inte har barn. Ööööö ja, jag är nitisk med mina p-piller för jag inte vill ha en jävla skitunge som din!!

Jag vill skriva om mitt onda knä och beklaga Jörgen för att han inte får simma på ett tag..
Jag vill hylla min kropp för att den står ut med mig.
Jag vill tacka min mamma för att hon är den bästa och jag älskar henne, hon läser ändå inte detta.
Det var så sjukt mycket mer jag faktiskt ville skriva men är för trött för att tänka.
Hörs imorgon eller ja snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar