Leta i den här bloggen

tisdag 4 september 2012

Jag är kär!

Hemma och i säng efter en ganska göttig dag..
Har en sån där skön känsla i magen av att vara lite små förälskad och hmm ja det är jag nog faktiskt. Fast inte i EN man utan 4 haha!
Mina rumskamrater från i helgen.. De har etsat sig kvar i mitt hjärta. Alla på sitt lilla, egna, underbara sätt. Vill bara ha de här så vi får hänga hela tiden.
Hade vi varit typ 10 hade vi varit bästisar som hängt hela tiden. Och vi hade bara lyssnat på schlager och Lady Gaga och Brittney Spears och sånt och jag hade tränat, så klart och de hade kollat kläder och smik och så hade vi setts och varit bästisar till vi blev gamla.
Vad jag saknar och längtar..
Om vi hade bott i samma stad, som alla utom jag gör så hade vi träffats flera ggr i veckan och druckit te och rosé och bakat och jag hade varit den nyttiga och de hade skrattat åt mig och så hade vi pratat män och penisar.
Vi hade glädjts när nån hade träffat nån och gråtit när det tar slut. Hejjat på när nån får ligga och ätit skorpor i avundsjuka för att vi inte får ligga.
Vad jag saknar er, mina bästaste bögar!
När man behövde det bäst så dög man precis som man är.

Japp jag är kär i alla 4!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar