Leta i den här bloggen

måndag 3 september 2012

Monstret Jag..

Är hemma och trött men glad.
Har ont i brösten vilket betyder "den tiden i månaden" eller ja snart är det dax och det kan oxå förklara varför jag blev så pisst idag på spinningen.
Vissa månader har jag ett fruktansvärt humör och tydligen så är det en sån.
Kan man få en varningsskylt?

Jag och Therese kör ju 100 dagar utan socker eller alkohol.
Denna helgen fick jag dispans men det sa jag från första början att jag skulle på bröllop och jag ville inte hålla på att förbjuda mig saker just de dagarna.
Så visst lördagen var det all in, söndagen blev lite slarv MEN när jag kom till Stockholm så blev det sushi till middag, ingen kletig burgare med pompa. Och till resemys blev det riskakor med ostsmak istället för en stoooor påse karra.
Känner mig nöjd med mina val och när jag ser mig i spegeln så blir jag ännu nöjdare.

Idag var jag och tränade och kroppen är pigg. Både av alla kolisarna, all den extra maten den inte är van vid plus tre dagars vila.
Jag känner av det lite men tyvärr känner jag även ett kli i halsen..
Tänker ignorera så länge jag bara kan. Det är jag grym på!!

Nu är det lite krama kudden och imorgon kör vi på igen!
Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar