Leta i den här bloggen

lördag 23 juni 2012

Vinner latmasken??

Hmmm ja än så länge har det inte blivit nån löpning...
Fastnade framför tv'n och sen i telefon och så har jag städat och tvättat och packar mina saker och ja.. Det har som inte lockat..
Men dagen är inte över än.
Och tur är väl det. Än har jag tid att sparka liv i latmasken och faktiskt svettas lite idag.
Fast.. Å andra sidan så har jag ju tränat minst 2 timmar i över en vecka så skulle jag stanna kvar med röven i soffan så går ju inte jorden under för det.
Nu till en viktigare fråga. Vad ska man äta för mat idag??
Har levt på frukt och proteiner hela dagen. Och ja det är för att det är såååååå gott!!!
Älskar en riktig fruktsallad. Inte de tråkiga med äpple, banan och apelsin utan olika meloner och vindruvor och jordgubbar. Mmmmmmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar