Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

Gaaaahhhh nu är jag arg!!

Hade ett inlägg i huvet men så sprang jag på mammas ex och allt försvann.
Blev såååå arg! Han har lämnat henne för att han fått för sig att hon har en annan. Vilket är helt sjukt. Jag är ju säker på att han har hittat nåt eller bara vill lämna men är så feg att han läger det på henne.

Så, han ville ge mig en kram men vill man krama ett sånt svin??? Nepp. Så jag ställde nästan till med en scen eller ja i hans värld så kunde jag säkert inte bete mig.. Det brukar låta så om mammas döttrar.
Så nu sitter jag på ett tåg, ingen sprit, inga cigg och jag får inte inta något heller. Ganska jobbigt.

Jag har iaf tränat. Ca 1.50 löpning. 30 min spinning och så FF träning.
Sen lunch med mina vänner och nu till ett regnigt Stockholm utan regnjacka..
Och en vidrig Iranier på tåget. Nej jag är inte rasist. Han, äckel exet är Irani.

Nu toa. Sen lugna ner sig. Jag är så arg att jag mår illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar