Leta i den här bloggen

torsdag 21 juni 2012

Natti..

Idag blev det en sjukt tidig jogg..
Jag älskar det men fan vad jobbigt det är att hålla tempo och motivation uppe utan mat i kroppen.
Kom hem och så skulle vi åka och hämta husbilen.
Väl hemma så tokdeckade jag i soffan och sov i 90 min!!
Inte alls vad jag hade tänkt mig men men.. Funderar på om det är så att jag får i mig för lite mat och att det är därför jag nu bara somnar när som.
Iaf..
Jag sov och vaknade och åt och kollade Biggest och åkte och tränade lite mer.
FF träning och spinning.

Och ÄNTLIGEN så gick jag från Sats Uppsala och var sjukt nöjd med passet. Det var en bra inst, bra musik, bra upplägg och ja bara sjuuuukt kul!

Nu är det sova på riktigt. Somnade i soffan med datorn på magen och snart ska jag ju upp och springa.
Så natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar