Leta i den här bloggen

lördag 2 juni 2012

Marathon!

Heeel t seriöst!! Har ni kollat hur det ser ut för de som springer maran idag??? Stackars, stackars.. Jag är glad över mitt beslut att stanna hemma.
Här blev det spinning och sen ff träning så 2 timmar och 1231 kcal. Jätte bra.
Lite dumt att första mellanmålet uteblev men men.

Jag behövde komma hemifrån lite..
Ångesten jag har haft har börjat släppa. Jag tror att det var pga att jag faktiskt inte springer. Att jag känner mig typ lat. Men ärligt.. Jag vill inte springa och frysa i 5 timmar.

Nåt annat som tynger mig lite är detta med FF. För jag bestämde mig för att vara med i veckan och bestämde oxå då att jag skulle börja på måndag pga maran. Funkar ju inte att räkna kcal när man ska springa lopp.. Spec inte ett så långt lopp..Men nu springer jag ju inte.. Och det är inte måndag men FF har börjat. Och ja jag kör på men.. Ja.. Jag är splittrad.

Nu är jag trött.. Gick in i väggen fast jag sitter ner..
Hörs later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar