Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

Jag ler... Bara ler..

Då sitter jag på tåget hem från hufvudstaden.
En lååång dag är äntligen till ända och snart ligger jag i sängen och får sova.
Träffade mannen, myten, legenden, mannen med muskler, leende, en stor famn men en trött kropp. Haha!
Efter en göttig eftermiddag körde han ut mig, för han skulle sova och jag fick försöka hitta på nåt kul på egen hand. Så...
Planen var att jag skulle träffa Cie med man, men de skulle vila och sen äta så det blev en sväng till söder och hänga lite med Keéne och Per. Det bästa paret ever!
Föst kaffe och sen drack Per vin eftersom jag hade sem och ja, snart satt alla där med ett glas och vi flyttade ut till takterrassen där infravärmen drog igång. Mmmm...
Sen blev det lite god rom och mer bara käääärlek.. De ska gifta sig i sep och jag ska få komma!!!! Wiiii!
Hmm ja och sen kastade även de ut mig för att de ska upp tidigt till Arlanda och London så DÅ äntligen efter mycket om och men skulle jag träffa Cie.
Trodde jag ja.
Först så VÄGRADE horspärrvakten att hjälpa mig köpa rätt biljett eftersom han bara hanterade kontanter och de hade en automat för kortköp. Jo, ja så långt är jag oxå med. Men han hade inget annat göra och jag har ingen aaaaaaning om eller vilka zoner det finns så jag frågade.
Det står klart och tydligt därborta sa han och pekade på maskinen.. Öööööhhh ja fast hade det varit klart och tydligt hade jag ju inte frågat..
Efter mycket velande köpte jag en biljett till Cie. Eller inte!
För mitt sista tåg till Uppsala gick 23.20 så det var bara att åka hem.. Och här är jag nu.
På väg hem till min middag... Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar