Leta i den här bloggen

onsdag 6 juni 2012

Då var snart den 6e juni slut..

Jag sitter och kollar på Biggest. Och så har jag lite ångest för att jag inte har tränat idag.
Det känns som att jag tar ett steg tillbaka bara för att jag sovit typ heeela dagen.
MEN så kommer Jill och säger att: kroppen bygger när den vilar. Den behöver vila.
Jag tränade ca 90 min löpning, pump liiiite ff och så 90 min spinning igår. Inte konstigt att jag är trött.
Nåt annat hon säger i sina podsändningar är att om man bara har vanity kg'n att ta bort, alltså inte är obese så ska man inte träna mer än en timme om dagen. Man kan skada sig och få stressfrakturer och sånt. Och ja det vet jag väl egentligen. Men det är bra att bli påmind om det.
För helt plötsligt så mår jag inte dåligt av att jag inte tränat.
Jag vet ju hur träningen går när jag är så här trött och inte lyssnar på kroppen. Pulsen kommer inte upp och jag gäspar och vill bara hem. Så dagens vila är bra.
Den gör mig stark och det kommer kännas imorgon när jag tar nya tag och är pigg som en lärka.

Tyvärr så fick ju passet med Karin utebli men hon kör säkert mer i veckan.
Imorgon hoppas jag på att jag kommer upp och ut på morgonen för det är ju den bästa tiden på dygnet att springa.
Om jag är så pigg som jag hoppas så blir det 2ggr FF imorgon. För att ta in det jag inte gjorde idag men pallar jag inte så är det ingen fara alls.
Det bästa är att det är så många inst i Götet som vill att jag kommer hem! Wiiiiii!
Men det blir några dagar till med mamma och så kommer en av hennes gamla polers hit till helgen oxå.
Hmmm over and out for now!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar