Leta i den här bloggen

tisdag 19 juni 2012

Då var det tisdag!

Haha! Somnade igår och tänkte att jag hade skrivit ett inlägg på morgonen kollade idag och nepp det hade jag ju inte alls. Haha! Jaja..

Var på dejt igår. Men åter igen så inser jag ju att jag kan inte vara med nån som inte tränar. Alls.
Jag vet att detta är jätte dumt och ytligt men jag gillar inte stora män. Eller jo, stora som i mycket muskler men inte feta män.
Vilket är jättedubbelmoraligt eftersom jag själv inte är den minsta eller mest vältränade men när en man behöver bh då är det inte kul..
Eller när jag är snygg och han tar på sig en tischa från helgens event då är det inte kul.
Jag går inte på dejt i min marathon tröja..

Lite tråkigt då han är jätte snäll och trevlig.. MEN ingen storstadsbo. Vilket inte riktigt är min grej då jag gillar stan och alla bekvämligheter. Och han bor jäääätte långt ifrån götet..
Usch vad hemsk jag är..
 Men men det var en trevlig kväll iaf och det var bra att jag körde eftersom jag då inte drack vin.

Har börjat regga mina kcal då jag har en känsla av att jag inte äter ordentligt och NEPP det gör jag inte.
Ligger ibland 1500 under och det är inte bra alls.
Så nu skrivs det och bokförs och än så länge är det kul.
Ska nog ut och springa snart och ikväll blir det nog spinning.. Tror jag.. Det är han tråkinst som kör så jag är inte sugen för 90 min går sååååå sakta när man kör för honom.
Men jag måste ju förbränna..

Hmmm nu är det dax att piska på latmasken..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar