Leta i den här bloggen

onsdag 6 juni 2012

Jo men då var man arg igen..

Jo men då har vi kommit dit oxå. Till stället där jag börjar tvivla på mig och på vad jag kan erbjuda och var jag gör och..Så fort jag är lugn och ganska nöjd så kommer det nån och trycker på fel eller rätt knappar, det beror på hur man ser det och bara förstör.
Idag pratade jag med en man som verkligen rörde om i bikupan och jag är fortfarande lite ledsen och irri på det.
Sen var det en annan som skulle pika mig för att jag hade ätit en nöt eller 10 för många idag.
När jag ÄNTLIGEN kommit till ro med att kroppen fått vila så får jag höra att såååå många nötter får du ju inte äta!
Öööhhh nej det får jag inte men du får egentligen inte dricka funlight.
Var glad att jag äter överhuvudtaget! Att de demonerna är borta och att jag inser att jag tränade typ 4 timmar igår så jag kanske kan äta lite extra idag.

Sluta pika mig om att jag tränar för mycket. Finns det NÅN som pikar nån för att den dricker för mycket på sem?? När alla vet att det är lätt hänt.
Sluta titta på vad jag stoppar i munnen och tro att vi kan äta samma lika när vi är byggda olika och rör oss olika.
Sluta gnälla på att jag lägger pengar på att springa ett lopp som gynnar hälsan när alla andra lägger dubbelt så mycket på sprit och cigg två ggr i månaden.
Jag vet mer än man tror jag har läst böcker och tidningar och internet och allt man kan komma på.

Idag har EN man gjort mig nere och ledsen och arg och frustrerad och irri och faaaaaan att han kom så långt in på skinnet. Bara för att garden inte var uppe..
Får hoppas på en bättre morgondag. Igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar