Leta i den här bloggen

torsdag 21 juni 2012

Morgonlöp!

Det är en sjukt vacker morgon.
Frullen är uppäten och kaffet är snart uppdrucket och jag är snart ute och springer.
Benen känns lite möra och jag väntar tills jag kommer ut med att bestämma vad det ska bli för pass idag.
När jag låg i sängen tänkte jag backintervaller men så gick jag upp. Hahaa!
Baksida lår är lite ömma och mina hälsenor knäpper så vi får se hur detta blir..
Imorgon är det stängt på sats så då kan det bli en långlöp.. En riktig jävel tänkte jag.
Om kroppen är med på det dvs.
Jag gillar ju att mata. Nöta km efter km.. När kroppen vill och andningen är med och allt bara stämmer. Det finns inte mycket som slår det.

Jo men då gjorde jag misstaget att ställa mig på vågen så här på morgonen och det brukar inte vara så farligt men idag.... Gaaaaahhhhhh! Herre min skapare!
Under natten har jag lagt på mig en jääävla massa. Undra bara var det kommer ifrån..
Jaja. Nu ska jag ut och lyssna på min nyinköpta bok.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar