Leta i den här bloggen

lördag 9 juni 2012

En regning fast ändå göttig lördag...

Faaaan vad gött att det börjar kännas bra igen. Huvudet är med och tankarna är samlade på ett ställe. Eller ja så mycket det går.
FF har fått backa lite för det blev lite mycket i mitt liv där ett tag.
Vänner, familj och jag som mådde piss.
När det går så långt att man nästan inte kan andas då är det dax att pausa det som inte är ett måste och hitta sig själv.
På mån räknar jag med att vara med i matchen ordentligt igen.
Det är skönt att mamma får träffa sina vänner och känna att hon har folk att luta sig mot när det är jobbigt.
Och det är gött att veta att jag har det oxå.

Trodde inte att sem hemma i Uppsala skulle vara så bra men det är skönt att bara vara här oxå. Inte samma press på att träffa människor och hitta på saker och så.
När jag inte mår bra brukar håret få stryk och igår blev jag blond. Japp. Jätte blond.
Min Shirin vill att jag ska bli rosa men jag vet fan inte.
Om jag börjar med de rosa måste jag fortsätta och jag är ju inte mycket för att göra saker med mig. Om vi pratar om smink och så. Jag har ju fejkfransar för att jag ska slippa sminka mig och jag har kort hår för att jag inte pallar göra nåt med håret och när utväxten kommer då kommer jag ju raka av det.
Jag är bekväm helt enkelt.

Nu är jag ju lite rädd att dagen kommer sluta illa eftersom jag vaknade glad.. Det har ju inte visat sig bra innan på denna semester.
Jaja.. Nu är det Namibia picknick i Haga parken och det regnar.. Men jag får träffa storasyster och hennes kids och det verkar som att mamma Gunnel och lilla Tobias (som är typ min bror) oxå kommer och så mammas gamla polare från staterna.
Kanske blir detta en göttig dag ändå..
Jo jag ska ju ev kirra mammas akvarium idag oxå!
Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar