Leta i den här bloggen

torsdag 7 juni 2012

Hello Torsdag!

Att ta en vilodag igår var det bästa jag kunde göra. vad mina ben var pigga på löprundan. Jag kände inte att jag var tvungen att stanna och gå utan benen gick av sig själv. Sååååå skönt!
Även efter 80 min och jag nästan var hemma hade jag kunnat fortsätta 20 min till men väl hemma väntade Ff träningen och mitt blodsocker började tryta så det var bara att springa hem.
Humöret är sjukt mycket bättre. Jag kände det redan när jag vaknade att det var bättre och det är skönt. Jag gillar inte att vara sur och nere.
Spec inte när det är någon jag knappt känner som får mig dit.

Pratade med en vän igår och han fick mig att känna mig bättre med mig själv.
Jag har tur som har såna i min värld som plockar upp mig när jag inte orkar själv. Ensam är inte alltid stark. Och inte när man måste vara stark åt andra.

Har kommit så långt in i FF att jag mår illa när jag inte äter som jag ska.
Så var det förra ggn oxå. Så fort jag har för lite energi i kroppen eller det går för långt mellan måltiderna så mår jag jätte illa och vill bara kräkas. Jag är på rätt väg! WIIIIII!

Idag så hoppas jag på att motivationen inte tryter utan att jag tar mig till combaten och yogan.
Spec yogan för det behöver jag. Minst en ggn i veckan hade varit perfa.
Och sen en liten tripp med Jos. Hon vill till Ulva Kvarn och jag till nån sjö. Vi får se vart vi hamna..

Til next time, seeee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar