Leta i den här bloggen

torsdag 28 juni 2012

98.. Let's gooooo!

Det är torsdag morgon och jag tog sovmorgon.
Mmmmm vad skönt det var.
Frullen blev 200g lättfil, 100g kvarg och en nektarin.
Ska ut och springa och vill inte få i mig för mycket eftersom det kan bli obehagligt då.
Idag blir det uppvärmning 15 min sen 5ggr 4 min tröskelfart med 1 min joggvila och sen 15 min nedvarvning.
Det ska vara en runda på minst 54 min.
På lördag väntar 60 min löpning och på söndag 2.5 mil. Om jag har fattat det rätt..
Idag åker knäskyddet på. Har inte lust att få ondare och jag vet ju att det blir bra av det.
Hmmm ska nog sätta ihop en ny spellista.. Nån som har några musiktips?

Jo och när jag känner mig bekväm med att visa vikten kommer jag ta kort på vågen varje morgon. (när jag kommer ihåg det..)
Nu är det soooooooltime= löpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar