Leta i den här bloggen

söndag 21 oktober 2012

Svammel en göttig söndag

Sitter på jobbet och ska snart gå på. Är inte det minsta sugen men det var ju oxå så jag kände imorses innan träningen.
Det bästa med hösten måste ju vara clementinerna!! Idag har jag satt i mig två men har en hel påse kvar. Mmmmm..

Det är sjukt kul att det nu är så många som är inne och läser. Det gör att msn vill skriva mer och verkligen komma i mål.
Hade jag fått välja hade min mage varit precis som den är på morgonen innan man sätter i sig mat som gör att den blir rundare och jäser.
Men det är gött att vara lite nöjd en ggn om dagen iaf. Haha!

Nu är det bara 19 dagar kvar och sen är jag i mål. De 100 dagarna är då över och ett fylligt rödvin kommer rulla i munnen.
Mmmmmm...

Träning- check
Nu- jobb.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar