Leta i den här bloggen

torsdag 18 oktober 2012

4 timmar träning och en ömmande kropp!

Det var ett tag sen jag tokchokade kroppen och idag fick bli en bra dag för sånt.
Vägen till Landala var lång idag fast det bara tar ca 7 min med vagn men kl 12 var jag där och körde ett pump pass för bästa Lina.
Jag la på på nästan alla övningar och kroppen fick sig en ordentlig genomkörare.
Sen var det hem och softa och ladda för spinning med bästa Andréas.
Han har en förmåga att få alla att köra hårt även om man kommer dit med intentionen att köra lite lagom eller tom lätt.
Ibland vill man ju bara köra ett återhämtningspass men då ska man inte välja honom som inst..

Jaja. Efter spinningen åkte jag till Landala igen för att åka på stryk av den söta och sjukt vältränade Kim.
Han skulle ha Vipr först och sen Combat. Lurade lite med tanken på att köra båda men visste inte riktigt. Så pekade han på sin Nike jacka, på märket och sa: vad står detta för? Just do it.
Så det var bara att ta ett pass i taget. En låt i taget och överleva.

Nu gör kroppen ont. Jag är trött som fan. MEN jag har ätit en riktig middag!!!!
Woop woop!!
Det blev fullkornspasta med tonfisk och krossade tomater. Aaaaaasgott!!
Och en clementin till dessert. Den sista sparar jag till i natt när jag kommer vakna ashungrig. Haha!

Så dagen träning blev pump, spining, vipr och combat.
Maten blev: gröt med mjölk, ananaskeso, äpple, clementiner. Äpple, energibar, äpple.
Fulkornspasta, tonfiskröra (tonfisk, gullök, krossade tomater, kokosmjölk, kryddor), clementin.

Dagens minus: för lite vatten..
Dagens nu: SOVA!

Over and out!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir av att du äter. Gött!
    Nu jäklar kommer din träning att utvecklas.
    GO GIRL!!!!

    SvaraRadera