Leta i den här bloggen

tisdag 9 oktober 2012

Dag 69

Idag har jag 31 dagar kvar på mitt nyktra och sockerfria liv.
Eftersom det blivit rutin så är det inte såå jobbigt men visst, ibland, som nu, vill man bara köpa en Ben'n Jerrys och svulla.
Ligger hemma i sängen med migrän så det blev ingen träning alls idag. Har knappt rört mig ur sängen.
Har en liiiten känsla av att det är kroppen som försöker säga mig något..
Typ vila..

Så idag får den just det. Imorgon kör vi på igen. Spinning 7.15 och 12 och sen med Jörgen 17.00.
Eftersom det bara är spinning på schemat får jag nog lägga in lite gymtid oxå.

Dagen middag blev en ananaskeso, nötter, läkerol och snart att pak stimorol senses.
Kommer få lite ont i magen men nu har jag lite cravings och då får det vara ett substitut för godis.
När jag vaknar är det bara 30 dagar kvar. Fatta. En månad.

Det är ju dax för en upplopps bild.
Så att jag faktiskt sliter nu det sista.
Fast först sova bort den jobbiga migränen. Den som kommit av för lite sömn och för mycket stress..
Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar