Leta i den här bloggen

måndag 29 oktober 2012

Känslan av att räkna fel!

Kan vara sjukt underbar!!
Speciellt när det innebär att mina 100 dagar är slut 2 dagar tidigare än tänkt.
Woop woop! Det går bra nu!
Jag tänkte ju att jag skulle vara klar den 10de och få ta mitt första glas den 11e men så kollar jag kalendern och se där. Två av månaderna är det ju 31 dagar i så den 8de är min sista utmaningsdag!!
Nästan så jag får sitta på krogen till 00.00 och ta mitt första glas.

Idag när jag satt och tänkte på veckans träning och hur jag skulle lägga upp den så kom det en våg över mig. Nåt jag försökt förtränga och trycka undan.
Att motstå godis är en baggis jämfört med detta.
Och jag måste nog hålla undan och ducka ett tag till annars kan det gå dåligt och så blir detta en gnällblogg igen..
Hellre räknar jag fel på mina 100 dagar är har fel om detta.

Det pirrar i magen och jag ler konstigt och ofta.
Jag vill ringa och chartra ett plan. Det kommer att sippra ut lite nu så jag stänger in det igen. Eller iaf försöker hålla känslorna i schack.
Men det är ganska mysigt det där med pirr i magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar