Leta i den här bloggen

fredag 5 oktober 2012

Dag 65! (är det va)

Jag försov mig.. Till 6.45 spinningen..
Inte bra men men ingen idé att vältra sig i det.
Nu väntar 30 min spinning men Laura och sen lite löpning och sen vipr med Helena och Matti.
Drömde inatt att jag var jättesmal och hade en astight kostym på Hallowen och jag visade magen.

Något som är ganska konstigt just nu är hur allt bara flyter på.
Träningen och maten och att inte dricka. Tror att jag kanske kommit över det största hindret och att det nu faktiskt bara är neråt.
Jag hoppas det för det är inge kul att vara ledsen.

Hade nog behövt vara ledig i helgen för jag är gaaaaalet trött men det är bara att bita ihop. Skulle ju jobba sista dagen idag och sen ha 2 hääärliga dagar ledigt.
Men nu blir det en ledig måndag istället.

Något jag saknar i mitt liv just nu är en blogg som motiverar mig..
Missförstå mig rätt, jag älskar att läsa om träning och sånt men jag behöver en kämpar blogg.
Nån som är som jag som försöker gå ner och komma i form och som kommer komma i mål!
Suz kom i mål och det är sjukt motiverande att läsa att hon håller sig där men nu måste jag ju hitta en ny!
Nån som har något förslag?
Det är lite därför jag funderar på att väga mig för att jag kan inte förvänta mig att andra ska göra det och så gör jag det inte själv.
Får kolla runt när jag kommer hem...
Men nu är det 30 min spinning snart.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar