Leta i den här bloggen

lördag 20 oktober 2012

Och det var natt den 79 dagen..

Lördagen är över och nu är det söndag. Och 19 dagar kvar.
Woop woop!
Eftersom jag kom i säng så sent igår så blev det "bara" spinning med Lina idag. Ingen pump och ingen löpning. Detta är lite pinsamt men när jag skulle åka så skulle Batchelorette bruden välja man och jag kunde inte slita mig..
Brukar inte bry mig om såna program egentligen men när det kommer till finaler är man en sucker.
Efter träningen var det jobb.
Nu är jag trött och vill bara sova aslänge men så är det träning med Edman imorgon.
Crosstraining kl 11 står på schemat.

Har faktiskt varit duktig och försökt äta idag men jag mår bara illa av mat. Tror jag har fått nån slags stressmage för nu vill jag bara kräkas när jag äter.
Och jag som älskar mat!
Ska försöka äta i små portioner och flera ggr och så inte stark mat. Inte salt mat. Inte fet mat.
Det där med alkohol och cigg behöver jag inte ens tänka på. Haha!
Men kanske detta med kaffe och koffeintabletter...
Tänkte ringa mor imorgon och se vad hon säger.

Nu är det sova som är i görningen. Herr Blund har varit här och pussat på mig så nu är det natti.
Sov gott och over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar