Leta i den här bloggen

måndag 22 oktober 2012

Dag 78 har börjat!

Japp och då var söndags natten här. Woop woop!
Jag har varit ute för andra ggn denna veckan men nu så åkte jag hem efter 90 min.
När folk berättar samma historia 3 ggr eller aldrig kommer till punkt, då är det dax att åka hem.
Men det var trevligt och skönt att känna att man har lite socialt liv iaf. Även om de andra var onyktra..

Något som är lite jobbigt är att jag har nåt jag såååå sjukt gärna vill skriva om och berätta men jag vågar inte riktigt tro på det än så jag suger på karamellen lite och hoppas på att jag kan skriva det snart.
Ut måste det komma iaf..

Idag började dagen kl 11 med crosstraining. Askul men lite mycket hopp.
Mina knän gillar det inte riktigt. Det var mycket hopp på plyo oxå men då visste jag om det och kunde inte bli irri men nu så kändes det lite som att faaaaaan... Jag hade ju kunnat göra nåt annat.
Hade jag varit hel hade det varit en annan sak men man blir så handikappad när det bara gör ont och när det känns hela tiden.

Nu ska jag stänga de bruna och sova..
För nu är det imorgon. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar