Leta i den här bloggen

måndag 8 oktober 2012

31 dagar kvar!! Egentligen 32 men när vi vaknar är det 31

Jag höll på att skriva att detta var nog den lataste måndagen på länge men så kom jag ju på att jag har ju spinnat 2.5 timamr asjobbig (men kul) spinning.
Fast innan dess blev det inte mycket gjort.
Men man behöver ju faktiskt inte alltid göra så mycket..

Just nu är klockan ganska mycket och jag har lite ont i huvudet och borde sova men så blev jag ganska överväldigad.
Såg ni Torka aldrig tårar utan handskar?
Om inte så gör det.
En vacker film/ serie i tre delar och den första gick idag.
Den sa så mycket som jag inte kan sätta ord på och lämnar mig berörd och lugn och förfärad och med en längtan efter mina gayvänner i Stockholm.

Jag spinnade idag. 55 min med Kristian och som vanligt dödade han mig nästan.
Han är som min katt var mot spindlar.
Hon lekte med dem tills de näääästan var döda och sen när de inte rörde på sig längre lämnade hon dem till sitt öde. Lite så är han.
Han pressar ut det man tror man inte har i benen och han får mig att kämpa sjukt hårt och så får man återhämta sig och så är det dax för dödsleken igen.
Efter honom var det dax för söta lilla Therese. Som är en ulv i fårakläder.
När man kört 4 ggr 4 min intervaller är det ju "bara" 2 backar kvar. En på 5ggr 5 min och en på 2 ggr 6 min. Öhhh BARA 2 berg kvar..
Hon får det att låta så enkelt och så smärtfritt att spinna hennes 90 och varje ggn går jag på det.
Men jag älskar ju den smärtan så det är smärtfylld njutning..

Så maten då..
Fil, kvarg och müsli. Gröt, äpple och kanelknäcke. Fil, kvarg, ananaskeso och müsli, nötter och saltlakrits läkerol.

Inte mycket att skryta med men jag har ju faktiskt bara varit aktiv när jag tränade..
När vi gick, jag och Jörgen till min buss hem och hans vespa så kände jag hur jag saknade nån. Nån som vill hålla handen eller håll om mig och bara va.. En liten stund. Jag saknade han som ska bli kär i mig och leka i snön med mig.
Inte så jag blev ledsen men bara ville inte vara singel just då i de minutrarna..
Den känslan kommer vara borta i morgon och jag skyller den på Therese. Jag brukar bli lite förälskad efter hennes pass...

Natti, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar